Friday 4 November 2011

why?


Assalamualaikum readers. Hmm. As we all know, kite sume dah ade kat bulan 11. Bulan depan bulan 12. The end of the year. Next year 2012. SPM year. Senior year. I don’t know why. Rase sangat tak happy skrg ni. langsung. Dengan exam yg ntah pape je aku jawap. Balik rumah, tengok condition mak. Tak sempat nak masuk pintu rumah, airmata dah jatuh dulu. I don’t know. Ape yg aku dah buat dengan hidup aku. Just rase sedih hilang bile kat hostel, sbb ade kawan2 bg support. Senyum & gelak even it stcratches inside. Tapi bile balik kat rumah ni, rase aku sangat tak patut duduk kat hostel sbb aku sangat diperlukan sebagai seorang anak kat sini. I just. Takde direction yg sbenar untuk hidup. Tak tahu la ape salah family aku sampai org tu sanggup buat cmtu. Terlalu banyak hasad dengki. Hati kotor, Legap. Kenapa la wujud manusia cmtu? Kenapa? Im tired with this kind of human. Langsung tak fikir kesakitan yg orang lain tanggung, langsung tak fikir penderitaan orang lain..




Maaf. Otak dah takterasa nak menulis.




Allah, lindungilah aku dari syaitan yg drjm. Lindungi ibubapa,keluargaku dan seluruh muslimin dan muslimat dari syaitan dan jin serta manusia srakah.








Amin ya rabbal alamin.

1 comment:

  1. Azini bersabar ye :) Mengeluh boleh tapi jangan sampai tak bersemangat langsung. Biasalah dugaan dalam hidup memang banyak. Azini diduga dengan keadaan keluarga, dengan dugaan yang bakal tiba. Hadapi lah dengan tenang, dengan penuh doa dan ibadah. Serahkan semuanya pada Allah. DIA yang menentukan segalanya. Azini mampu hadapi dugaan yang Allah beri ni. Cuma Azini kena banyak bersabar dan selalu berdoa. I-Allah, Allah selalu mendengar doa hamba hamba nya :)

    ReplyDelete